• MOOI HOEFT NIET DUUR TE ZIJN!
  • GEEN MINIMUM BESTELBEDRAG
  • GRATIS VERZENDING VANAF €30,00
  • NU OOK VERZENDING NAAR BELGIE

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

Het is niet nodig om een account aan te maken. Nadat je de artikelen in het winkelmandje hebt gedaan geef je je naam, emailadres, telefoonnummer en adresgegevens op en de bestelling wordt aangemaakt.

 

Hoe kan ik een bestelling betalen?

Bestellingen kunnen betaald worden door middel van IDeal of via een factuur. Kies je voor betaling via factuur, dan wordt er een betaalverzoek via de e-mail verstuurd met een betaallink.

 

Ik heb wel betaald maar geen bestelbevestiging ontvangen, hoe kan dat?

Soms komen de bestelbevestigigingen terecht in de spambox. Staat de bevestigingsmail ook hier niet in, neem dan telefonisch contact op.

 

Wanneer wordt de bestelling verstuurd?

De bestelling wordt binnen 24 uur na ontvangst van de betaling. Als het verzenden langer mocht duren dan krijg je hierover een mail, hierin staat ook de reden van vertraging.

 

Krijg ik bericht als mijn bestelling verzonden is?

Ja, zodra de bestelling verzonden, krijg je hierover een mail met daarin het track & trace nummer.

 

Hoe weet ik mijn retourzending is aangekomen?

Zodra de retourzending ontvangen is, krijg je hierover een mail op het opgegeven emailadres.

 

Zien de sieraden er exact uit zoals op de foto?

Wij doen ons best om de sieraden zo goed mogelijk te fotograferen, helaas kan het voorkomen dat de kleur en groote afwijken van wat je op de foto ziet.

 

Hoe kan ik contact opnemen met Guzel Jewels?

Je kunt ons telefonisch bereiken op 06- 22 48 18 28, bereikbaar maandag tot en met donderdag van 16:00 uur tot 20:00 uur. Vrijdag en zaterdag van 10:00 uur tot 17:00 uur. Een whatsapp bericht kan ook als he gebruik maakt van de mobiele versie van de website. Een mail sturen naar info@guzeljewels.nl kan ook.