Garantie

Ik doe natuurlijk mijn uiterste best om  het door jou bestelde artikel in goede conditie aan je te leveren. Helaas kan er ook iets misgaan, bijvoorbeeld tijdens het transport. En natuurlijk heb je dan garantie.

 

Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden nadat je het gebrek hebt geconstateerd hierover meldingen te maken. Ik hoop dat je niet zolang wacht en het direct laat weten als iets naar jouw mening ondeugdelijk gemaakt is.  Stuur een e-mail aan info@guzeljewels.nl en we kijken samen wat er aan schort en wat een goede oplossing is; repareren, vervangen of in het uiterste geval het aankoopbedrag terugbetalen.


Klachten

Het kan altijd voorkomen dat een bestelling, levering of retour niet helemaal gaat zoals gepland. 

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@guzeljewels.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.